De 5 pijlers van
Starfish

We brengen jouw huidige en toekomstige HR-uitdagingen in kaart.
Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

  • onderzoek
    als kern
  • technieken uit
    ‘artificial intelligence’
  • keynote sessies
    en opleidingen
  • netwerkanalyses
    van objectieve data
  • praktisch en
    actiegericht advies
  • Vanwaar de naam Starfish?

    “Als je van een spin de kop afhakt gaat hij dood. Maar wanneer je van een zeester een poot afsnijdt groeit er een nieuwe poot aan. Bovendien kan de losse poot uitgroeien tot een nieuwe zeester.”

    Deze drie zinnen uit ‘De Zeester en de Spin’ lieten onze persoonlijke inzichten en ervaringen als een puzzel perfect in elkaar vallen. We dragen met trots de naam ‘Starfish’ omdat we geloven in de sterkte van organisaties die zich gedragen als zeesterren. Zonder koppen (minder klemtoon op hiërarchie) en met pootjes die aangroeien (organisch groeien).

  • Buikgevoel én objectieve data

    Maar daar stopt het niet. We geloven ook in de kracht van de zeester als netwerk. In onze onderzoeken gaan we steeds verder dan de klassieke spreadsheets, maar mét technieken uit de artificiële intelligentie (AI) op basis van data-analyse.

    Met verregaande netwerkanalyses brengen we jouw huidige en toekomstige HR-uitdagingen in kaart en geven we praktisch en actiegericht advies. Weg van het buikgevoel, maar met focus op objectieve data.

    Een ongeremde passie voor menselijke interactie en groepsdynamica is wat het team van Starfish drijft. We zijn ervan overtuigd dat niet enkel vragenlijsten, maar ook de objectieve data-analyse van HR-data in jouw organisatie de sleutel zijn tot jouw succes.